GossameR

Alla inlägg under april 2009

Av M J - 1 april 2009 22:22


jaha...det är dåligt på skrivfronten...jag erkänner..

till mitt försvar finns en grym skrivlust

jag loggar in här titt som tätt

men av någon anledning vill inte tankarna

låta sig födas som ord..det dör så fort jag stirrar

på tangent bordet...bara...borta..

någonstans är jag för trött..det når inte ut

och det enda jag kan tänka är SÄNGEN

hmm...förra helgens jobbmaraton som knäckte mig

man är tydligen inte ung och pigg längre ;)


Men nu sitter vi iaf här, jag och vännen

har tänt ljus, käkar rostbröd å skriver..

eller ja...jag käkar rostbröd och vännen tigger smakbitar..


 any ho..


 Veckan har so far varit..jobb, lägenhet, vänner och barnen

Måndagen bar hastigt och lustigt till grannstaden för Bio

Marley and Me , tillsammans med Ia och Loreena

Det var Moi bakom ratten å två skrämda passagerare

hihi..alltså jag kan inte låta bli att prata om dåliga däck

och taskigt väglag, hur trött jag är och hur dålig sikt jag har

det är inte meningen...det liksom bara blir så..

Sen e de ju faktiskt ingen fara, jag e ju typ GRYM på å köra bil :)

ja..hur som helst, fram kom vi, stora salongen med 200 platser

och det var vi och 2 pers till...fantastiskt att betala 95 kr för egen salong ;)

Filmen får nog en 4 och vi tog oss lungt och säkert (jo, lor, så var det!) hem igen..landade väl i staden runt halv ett, trött, men nöjd med kvällen..

Att man inte hittar på saker oftare..de e ju trevligt för tusan..

Jag och Lor fick mersmak å kom på  att vi skulle på spelning på fredag

tyvärr verkar det som biljetterna är slut så vårt vältrande i kultur fick sig ett avbrott..kanske lika bra..för min ekonomi är still going..eh...down..

Så trött på pengar!!


eller ja..bristen på dom..

----


Köks renoveringen börjar nå mot sitt slut

lite saker kvar men det ska bli färdigt i veckan

Känns både och..skönt få det avklarat samtidigt som det är så roligt =)

har så många andra projekt jag borde ta tag i egentligen

och jag ska..nu ska jag banne mig!!


Smhi borde lägga ner sin verksamhet helt och hållet

eftersom dom ALDRIG kan få till det rätt..

Igår var det tydligen snö över hela länet

även om vi hade sol å knappt ett moln..dagen idag

ska vi inte ens tala om..nä..vänta och se

det är den bästa väderrapporten dom kan ge :)


Fastnat i Blunts Same mistake..

...give me reason but don't give me choice..

..and maybe one day we will meet

and maybe talk and not just speak..


Jobb lördag..musikal..trevligt...

fått selvangivelsen för 2008

Nej, jag ska inte överlämna mig själv

men så heter norska deklarationen..

och jag fattar NADA av det som står i mina papper

Norsktolk någon?


Även ikväll är det döfött..men en sammanfattning iaf..

På söndag är det dagen D..då gäller det

då kanske allt förvandlas och förändras..

..kanske..


If You're Gonna Be Dumb

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards