GossameR

Alla inlägg den 3 september 2008

Av M J - 3 september 2008 18:54

Att börja med en inledning är bra, för då vet folk i alla fall att man har börjat.

--------------------oOo-------------------

Det regnar idag..känns lite grått inombords oxå..

inte på ett deppigt sätt men på ett suckjagvetintevadjagvillsätt.

Hundra bollar i luften, hundra bollar som alltid dundrar ner i ens huvud som gigantiskt hagel mitt i sommarn. Eller?

Det kanske är mer som hundra heliumbalonger som ohämmat svävar mot skyn, för alltid förlorade. Fast ibland dimper någon ner igen, bara lågt ner för att jag ska se den, högt nog att jag inte når den...

hur jag än hoppar och skuttar.

--------------------oOo--------------------

Jag vet att jag kan vara kort och hård ibland,

men jag orkar inte gulla med er.

Varför skulle jag?

---------------oOo---------------

lite så bläh

tror jag ska försöka springa ifrån skiten

en vacker dag dyker det upp ett innlägg med lite mer substans

 ----------oOo----------

numret är inte i bruk? skojar du med mig?

 --------oOo--------

Varför vill jag bara ha det jag inte kan få?

 -----oOo-----

..du verkar lite simpel..

---oOo---

Musik är själens tankar..mmm

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards