GossameR

Alla inlägg den 4 september 2008

Av M J - 4 september 2008 13:42

Är det inte underbart med höstvindarna som river runt ute i träden?

det känns...renande...kanske till och med helande

allt sånt är vackert, tokregn, som blöter ner allt på ett ögonblick

stormvindar som hotar slita mössan från ditt huvud

iskyla som får ögonfransarna att frysa samman och du får blinkeliblinka konstant för att hålla dom öppna

sommarsol som balsam för en trött och öm vinterkropp

Det extrema, det som får en att känna liv


Åskoväder (har några klagomål till vädergudarna ang det förresten) som dundrar över en och får fönster att skaka.

Berg så höga att dom aldrig verkar ta slut och skogar så djupa att dom antagligen rymmer livets gåta.

Hav som kan ligga som blanka speglar eller vrålandes kastas frammåt i meterhöga vågor. Sånt som får en att känna sig som ett sandkorn

Vilket är allt vi är, ett sandkorn i livets timglas...

oooh..nu blir flickan djup..

men ja, hon är rätt djup

antagligen bottenlös.


Är inte vår värld helt underbar?

Av M J - 4 september 2008 08:38

jag har skaffat en mp3 spelare...ja vet...5 år senare än resten av världen. Hävdade länge att min gamla cd-walkman dög miiinst lika bra och att det var charmigt med skivor...well...FUCK THAT

Varför har jag inte blivit med mp3 tidigare? alltså det här är ju himmelriket, musik i mina öron, dygnet runt! Min värld har plötsligt ett soundtrack bestående av sisådär 500 låtar.

Man kan säga att det är lite mindre tyst..

fast jag är nog lite mer tyst..

kan man vara mer tyst?

haha..kan man nog inte..

är man tyst är man väl tyst?

förlåt..nu drar jag iväg igen..

Summasumarum så kan det vara så att jag ihop med min

nyfunne vän blivit lite mindre social..

fast jag hör ju vad ni säger om jag bara pluggar in ena örat ;-)


Regn idag igen, precis inkommen, trött som en gnu.

Är inte van vara i farten före tuppen these days, kan bero på att jag inte kommer i säng före fan heller..hur som helst, jag är blöt, mina kläder är blöta, min hund är blöt och..ja världen är blöt..

Det är min lägesrapport så här på morgonen.

Tillbaka till sängen, det är mitt förslag!

--------------------oOo---------------------

 Trissmodellen är ingen dum idé

men för att alls kunna ha en chans

måste man ju köpa lotter ibland

och dessutom våga skrapa dom..

eller hur?

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards