GossameR

Alla inlägg den 30 september 2008

Av M J - 30 september 2008 19:44

jag tappade tråden tror jag, eller min papperslapp

du barfota barn i livet...hmmm...hur dök de upp i mitt huvud?

det är visserligen en underbar dikt..men hmm..

spela roll...


idag har det då jobbats, från morgon till kväll..

dagens höjdpunkt torde vara 3 säckar med böcker

som låg i källaren under jobbet, kasseras skulle dom visst

hittade två böcker av intresse, moa martinsson och vilhem moberg

fynd =)


nu blir det film tror jag..bror och bror dissade mig för tv sporten

onda folk det där..ska jag komma ihåg..


tankarna går ungefär så här ikväll

.............öh............

haha, alltså jag är sååå jävla trött

gick ju som inte alls att sova inatt

hoppas på en bättre natt nu

en med sömn och vila

ordentlig sådan


det här går inte

skallen är som en..deg

go'natt!



Av M J - 30 september 2008 13:15

kastat i mig lite mat och sprungit en runda med vännen

alltså..jag tjatar kanske..

men de första jag såg då jag öppnade ögonen imorse

det var min vita ros..leende..så på med lite zelmani

och det vart en riktigt trevlig morgon

trött som en tokig dock..svårsovet igår

don't know why...


tror jag utropar oskar till officiell glädjespridare

alla borde ha en oskar i sin närhet :)


det kommer förresten en ny pressbild inom kort

för sådär ser jag ju inte riktigt ut just idag


kram på er!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards