GossameR

Alla inlägg den 5 september 2008

Av M J - 5 september 2008 07:34

För alla er som sov vid sex snåret imorse så missade ni en magisk morgon

otur för er, lycka för oss som var där

----------oOo----------

..egentligen finns det bara en som räknas..

Norrsken igår kväll..det är också magi

magi för själen..


får bli mer en annan dag

mer om känslor

mer om känslorna ni så lätt frambringar

en dag då dom inte frambringar tårar hos Mig

för av alla så är ni bäst på att stampa takten på min själ


- jag vet att jag suckar ibland, men det får du inte bry dig om


nähä...men att ni inte har fattat efter snart 25 år att det är PRECIS den inställningen som får något att gå sönder i mig..för jag är till besvär..å det finns ingen känsla som får mig att må så dåligt..ingen..


-jag tycker bara att du kunde bestämma dig ibland


Vi har uppenbarligen befunnit oss på olika planeter hela våra liv..JA, jag HAR svårt att bestämma mig..det är snudd på omöjligt, det är en kronisk sjukdom och det gör mig till en vilsen själ, en vandrare en sökare

någon som aldrig finner ro..men visst, för att underlätta er söta värld så ska jag börja kasta tärning..nöjd?


jaha...nu spottade jag ut allt iaf, av bara farten..oh well

en sak mindre på "att göra listan"

--------------------oOo--------------------

Varför har du tappat bort mig?

--------------------oOo--------------------

Idag vill jag ingenting..säkert inte imorn heller

å antagligen inte på söndag

suck era förstörare..jag ville sitta på bryggan å känna lugnet

jag behövde det, glädjedödare..

 --------------------oOo--------------------

du har en otäck förmåga att dra mig upp ur svarta hål

och en lika otäck en att knuffa ner mig..

JAG VET INTE VAD JAG VILL


suck



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards