GossameR

Alla inlägg den 26 september 2008

Av M J - 26 september 2008 18:49


ett kort ett innan det ska ätas rå fisk i bästa gollum stil (nåja)


vem var det där?

mycket nyfiken måste jag få påstå

å varför behöver man taggiga rosstjälkar utan blommor

lite läskigt måste jag få påstå


måste nog träna upp mina arbetskamrater i snokandets konst

eller få dom mindre försynta..

ibland är jag nog lite otäck

men det gör inget

thats just me


o< o< o< o< o< o< o< o< o< o<   <-- Fiskar =) (sushi ni vet)


Av M J - 26 september 2008 11:17

oj vad underbart det är ute idag, gula och röda löv fyller luften

i sin virvlande framfart, verkar som alla löv bestämde sig för att släppa taget

just idag.


På väg att luncha med Marian, så det här blir ett kort och lite haffsigt inlägg

Vaknade kring nio..inte utvilad å inte med ny energi som vi hoppats

nä, jag vaknade arg som ett jävla bi...

för i min dröm har du och jag bråkat hela natten

vi har skrikit vi har varit omogna vi har svikit

jag är fortfarande lite sur..även fast jag vet att det var en dröm

du var ett riktigt as i alla fall...


Jobbigt med drömmar som stannar hos en,

ännu jobbigare när man inte är riktigt säker

var det verkligen en dröm?


ikväll blir det sushi...

då jag är novis på området så känns det lite spännande 

jag återkommer med rapport i afton

over and out! 

Av M J - 26 september 2008 00:41

för trött för att sova

för trött för att vara vaken

dilemma


tror jag ger kudden en chans iaf

imorn hoppas jag på att vakna med en ny kännsla i min kropp

att jag finner energin igen

vi testar


Go'natt! 

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards