GossameR

Alla inlägg den 8 september 2008

Av M J - 8 september 2008 13:51


Jag har ett block där ditt nummer står skrivet

det gör mig lugn, det gör mig glad

 Även fast jag vet att du är farligare än allt

så låter jag dig fortfarande vara just det..allt.



Blir sjuk av avund på alla dom som talar om kärlek

som något dom upplevt

varför inte jag?



Mörkret blir så sakta min vän

inte på ett dåligt vis

jag säger inte att mörkret förtär mig

inte att min värld är mörk

Utan att jag sakta lär mig

att mörkret är inte något att frukta

det andas frid

det andas trygghet



Utan mörker såg vi inte alla stjärnorna

hur tragiskt vore inte det?


----------oOo----------



..listen, or your tongue will make you deaf..



en bok fylld av vacker visdom



"Never will you touch a fire that will not burn you

never will you see a rain that is not wet,

and never will you see a wolf

who is really a sheep

Natural things do not lie."


----------oOo----------



Eld uppe på berget igår kväll..

underbart.


Aldrig är min själ så stilla och rofylld

som när jag ligger utmed lågornas sken

blickandes mot en diamantbeströdd sky

och har bäste vännen vid min sida

Dofterna, Ljuden, Vyerna

Allt gör mig bara lugn och ja..lycklig

Det är mitt element, mitt sanna jag

min plats i livet



..i värmen och ljuset från en lägereld..


Av M J - 8 september 2008 12:35

----------oOo---------- 

en ledarhund, en blindhund

den har gett upp sitt liv som hund

för kärlek till människan

hur många människor

gjorde det för ett djur?


----------oOo----------

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards