GossameR

Alla inlägg den 13 september 2008

Av M J - 13 september 2008 11:18

alltså det finns verkligen två och tio exemplar där ute

som inte är några skönheter..någonstans

förlåt, men så är det ju

och vad än alla muppar och idealister vill påstå

så är det faktiskt så att utseendet är det första man går på

inte ser du någon och tänker

"oj, han/hon var minnsan en ful rackare, men han/hon är nog vacker inuti"


jag blir mellan varven anklagad för att vara bitter och synisk

det kan nog vara så att det är ganska sant..ibland


och jag har aldrig påstått att jag är en av dom vackra

Av M J - 13 september 2008 10:44


Nu är det lite sådär jag vet inte..

satt med bäste vännen och lyssnade på Eddie

tänkte nu är egentligen allt bra

och började gråta

Inte glädjetårar ska ni veta

nä, hopplöshetens bittra tårar

För vad finns kvar när jag

inte ens har min depression?

tomhet?

inte är det glädje som flyter i min kropp

luft, det är luft


En obeveklig lust till att vandra

jag har mina några vänner

ni är mig nära och ni är mig kära

Och ni vet vilka ni är

enkelt räknade på en hand

allt jag behöver

Men det finns bara en som förmår

mitt hjärta att svämma över

och han ligger med huvudet i min famn

vacker som bara han kan vara

Kanske vet jag faktiskt vad kärlek är...

--------------------oOo--------------------

Uuuuut i solen nu

plantera höstblommor

och lapa höstsol

andas höstluft

och känna höstdoft

Världen är ganska vacker i alla fall..

--------------------oOo--------------------


hittade ett hem igår..

vart jag ska gräva upp 80000

det mina vänner

det är en gåta


--------------------oOo-------------------

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards