GossameR

Alla inlägg den 8 december 2008

Av M J - 8 december 2008 13:44



or end..beroende på hur man ser på saken


idag blev jag väckt..lite..jaa

elakt?


"that's cold biatch"


jaha ja...tack sammy

TACK

för att du är ett stöd i vinden


men skit i det


Idag börjar en ny tid, en tid som handlar om mig

och mig och ingen annan, jag kanske var ego förr

men vänta bara vad jag kommer bli nu

watch out, the queen is coming through


Tillklippt idag..duktiga duktiga Elisabet

jag hoppas hon finns kvar tills den dag mitt hår trillar av

lite kortare än tidigare precis som planerat

känns bra :)


Det senaste dygnet har jag gått in i mig själv

jag är helt enkelt inte här

det blir bättre så

man slipper så mycke elände..


sista pusselbiten i Dublinresan lades igår så nu e de klart å betalt

det känns ju grymt..och overkligt...

mest av allt skönt komma bort


Sen ska Molgan få skaffa mig tid i Gällivare

I need some pain, oh yes I do


Mot sängen kamrater!


oh..vännen...världens bästa vännen

den som alltid puffas och tröstas och står ut med allt

vi älskar vännen



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards