GossameR

Alla inlägg den 25 december 2008

Av M J - 25 december 2008 14:20


är det över! =D


julen är avklarad ännu ett år

och det är bara konstatera att man

än en gång tagit sig ur hel och ganska ren


just inkommen från en promenad med vännen

så vackert ute

kallt men på ett skönt vis

himlen skiftar från aprikos i söder

till turkos i norr

å mörkret smyger sig sakta på

det är så härligt

just idag vaknade jag med ny gnista

det känns bra

allt känns avlägset


finns det nå bättre än känslan av att man vet?

man vet allt

hur det hänger samman och hur det ska vara

sinnesro..

just idag just nu är det sinnesro

 ----------


kommer på mig själv med att hela tiden

återkomma till samma ögon i min tanke

ögon som jag drunknade i utan att jag märkte det

ögon som jag aldrig kommer se igen

och kanske är det lika bra så..


------------


We have the chance to turn the pages over

We can write what we want to write

We gotta make ends meet, before we get much older

We're all someone's daughter

We're all someone's son

How long can we look at each other

Down the barrel of a gun?

 __________________________________________


Varför är det inte fler som gör nått

varför försöker vi inte rädda oss själva

varför försöker vi inte rädda vår omvärld?

sitt inte bara där

skänk en slant

släck en lampa

ge bort tröjan du aldrig använde

gör något


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards