GossameR

Alla inlägg den 26 december 2008

Av M J - 26 december 2008 11:16


då var även juldagen avklarad

vart en hyffsat trevlig kväll trots allt

utan dig hade den varit perfekt

I can't help it

men det är faktiskt hat jag känner

vad har du för rätt?

jag vill inte att du ser på mig

jag vill inte att du är i min närhet

jag vill att du vänder och försvinner

mest av allt vill jag att det ska göra ont

att det ska vara panik sorg och ilska

jag vill att du ska gå igenom vad jag fick gå igenom

utan något stöd från dig

du som var den ende som hade skylldighet

vaknat på den bittra sidan

kanske lite


nej, vaknade med underbart väder å sol i sinnet

egentligen var det så

bara det att kvällen igår kom tillbaka

oh well..


nya tider nya tag


stort tack till "bror"

för att han finns där

för att han alltid får mig känna trygghet

och jag finns alltid här för dig

det vet du


njee...


imorn blir det nog bokslut här tror jag

summering av det gångna året


nu blir det mellandags städ


jippie kayeey


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards