GossameR

Alla inlägg den 13 december 2008

Av M J - 13 december 2008 20:42


jaha vänner

då var det ännu en lördagkväll

jag orkar inte längre

orkar inte leka ung å festsugen å full av liv

ikväll vill jag gå i mjukbyxor å bara vara ifred

å det är precis vad jag tänker göra

om inte någon vill ta en öl?


fortfarande ganska trasig

egentligen

långt där inne

men jag vill inte tänka på det än

än vill jag gå med skygglappar

tills jag är mogen att förstå

och kanske sörja


lyckats städa äntligen

å peta ner alla stackars blommor i jord

kanske kommer jag till himlen i alla fall?


--------------------oOo--------------------


Went down by the old courthouse

Stumbling through the streets

Had to get out of the house

Had to use my feet

And you may not think much of me now

But i think so damn much of you

Don't take any wooden nickels

When you sell your soul

A devil of a time awaits you

When the party's over

You're on your own

--------------------oOo--------------------

det är vackert ute nu

..vitt..stilla..rofyllt..

fast det är kväll å mörkt

så badar vägarna i ljus

det ljusblåa skenet som reflekteras

från en månne som står full

varmt..tyst..stilla..

det är vackert ute nu

nästa så man vill gråta..


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards