GossameR

Alla inlägg den 22 december 2008

Av M J - 22 december 2008 21:30


Maybe I’ve been here before

I know this room, I’ve walked this floor

I used to live alone before I knew you


I’ve seen your flag on the marble arch

Love is not a victory march

It’s a cold and it’s a broken hallelujah

----------


två dagar till afton

jag undrar bara vem fan som hittade på allt?

tänk hur många människor som tagit ett påhitt

och gjort det till något verkligt

om än skruvat

och ganska skadat

inte så som det var tänkt

men i alla fall...


----------


som vanligt trött å trött

de är något sjukt med att inte ha tid för annat än att vara frisk

eller?


ibland känns det som alla bara kan dra åt..jaa

iaf dom flesta av er

sorry..men så är det

nu blir det sängen för moi

ett tappert försök till bättre humör

fuck it all


***********************


lite julstämning åt alla er icke julhatare då..

http://www.youtube.com/watch?v=Iq6atatcsCQ



tassarna till mitt ass ;)


10 points till den som kan djuret!


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards