GossameR

Alla inlägg den 14 december 2008

Av M J - 14 december 2008 14:27


om vi väljer att se människan som vatten

ständigt flödandes

obrytbar, tar sig runt och förbi

tills det blir kyla

å allt stannar upp

och det går så lätt sönder

faller samman i tusen bitar

av ett enda litet slag

sen ligger det där

som skärvor

tills värme kommer

och smälter det som var fruset

å bitarna fogas samman igen

Blir det för varmt kommer allt blir till ånga

tusentals partiklar som svävar ut i det blå

för att tillslut kylas av igen

och falla som regn över det vi kallar jorden.

--------------------oOo--------------------


Du gör mig så jävla förbannad

jag vill att du ska lida

jag vill att det ska göra ont

jag vill att du ska förstå den här tiden

den värsta tiden i mitt liv

hitills...

Att du inte ens kan stå rak

var vuxen, var en man

stöd behövde jag

stöd och tröst

Än är det vinter

jag har en känsla av att våren kan bli värre

men vi låter det ligga

stilla väntandes

som blommor som slumrar under ett täcke av snö

jag låter mitt hjärta förbli packat i is

och jag vill inte att någon försöker tina det.

-----------


But sometimes I get nervous,

When I see an open door.

Close your eyes,

Clear your heart.


Cut the cord


-----------


http://www.youtube.com/watch?v=fxQcBKUPm8o


kolla denna..underbar Burton film




Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards