GossameR

Alla inlägg den 17 december 2008

Av M J - 17 december 2008 20:16


känns som det är här våra vägar skiljs

min å barndomsvännens

de är trist

men på något vis oundvikligt

jag vek av på en stig hon aldrig kommer vandra

eller var det hon som svängde först?


Varför ska jag alltid tämjas?

varför ska jag bli mjuk och forma mig

jag vill inte.

jag är jag

och det tänker jag fortsätta med

jag klarar mig själv

alldeles utmärkt

thank you very much

"det kanske vore bra för dig"

Nä, tänk för att det vore inte det

jag skulle vara precis den jag alltid varit

å jag skulle glatt stampa sönder allt

med blicken högt i horrisonten

thats just meee


passar det inte

så stick


Nu är det jobb jobb som gäller

knappt tid för nått annat

synd om vännen =(

ledsen vän..


men jag ska ta igen allt

så fort jag kan så ska allt bli bra


berättade allt för dig igår

kändes skönt

för du är varm och förstående

och jag är tacksam att jag har dig i mitt liv

jag hoppas du vill stanna ett tag till


det går egentligen ganska bra nu

ja menar..

det gör ju faktiskt bara ont när jag är vaken


-jag tror ändå inte på något-



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards