GossameR

Alla inlägg den 31 december 2008

Av M J - 31 december 2008 18:10


misery likes company

eller hur var det nu?


evil..thats me

Av M J - 31 december 2008 14:42


jobbet klart för i år

hemma med vännen igen

än har dom inte kunnat leka

med sina förbannade fyrverkerier

det gör mig en smula lycklig

snart är det just me

me alone

ska bli skönt

å lite skrämmande

men jag reder mig nog

kan jag tro


telefonen avslagen

ikväll vill jag vara ifred

och ensam


tror jag ska städa

å fixa

å andra sånna typiska

nyårssysslor


blir nog en roadtrip med vännen

bort från smällarna

å bort från vansinnet


men jag återkommer nog mot kvällningen

det är iaf lite ljusare nu

lite

men å andra sidan är det snart kväll igen

undra när jag får tillbaka min sömn?

Av M J - 31 december 2008 07:28


Gud hör bön

Försök få upp en raket i det här vädret!

*moahahahaha*


ingen sömn inatt heller

klockan var runt halv fyra då jag kollade sist

sen vaknade jag halv sex

aint much to do

Vågen visar 3 kilo mindre

3 kilo på 3 veckor

Kanske borde starta ett bantningsprogram

"bli av med 52 kilo på ett år"


fann ett medelande på min älskade/hatade telefon


"jag förstår att det kändes

d kändes för mig me.

Förstår du inte att jag

inte kände mig alls delaktig,

när du redan hade bestämt dig.

Jag ställer gärna upp för dig!

Förlåt mig för att det blivit såhär"


och jag förlåter

och tänker

att kanske

kanske kan allt bli bra

tiden kanske helar

trots allt


*mot jobbet*

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards