GossameR

Alla inlägg under december 2008

Av M J - 5 december 2008 16:18


aldrig har jag då tid att sitta här

har ni hört den förut?


jag har inget liv, det är då nu konstaterat


vad händer då?

Ja..massor..massor som jag inte kan skriva här

which blows


Vet fortfarande varken ut eller in

men det börjar vara dags att ta ett beslut

känner mig ensam och övergiven

halvt förstörd och förbrukad

just idag är det så

trött på dig som bara glider undan

du kommer få allt som en bomb i huvudet

be so sure

jag orkar inte bry mig i takt och ton längre

if I suffer, you'll suffer too


back then i didn't care

but keep in your mind

i too can play it unfair..


annars..jaa


jag tycker Du är ute på djupt vatten

du säger saker du omöjligt kommer hålla

jag tycker Du är ett svin

och det är ganska skrattretande att du har så

höga tankar om dig själv

Jag tycker det är för länge tills jag ska till Dublin

Jag tycker det är för lite snö

Jag tycker inte jobbet är vad det en gång var

Jag tycker det suger att jag måste städa

Jag vill vara ifred

känner mig alltid ensam, men aldrig ifred

Jag tror att man aldrig blir nöjd

å de om något retar mig så..


Jag önskar så innerligt att jag kunde ha ett

klädombyte, en kopp och en sked

å sen vara nöjd

jag behöver inte all skit som finns där ute

inte något av det alls..


så är det


om jag startar ett nytt samhälle...who's with me?


Go'natt!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards