GossameR

Alla inlägg den 8 november 2009

Av M J - 8 november 2009 19:45


det är den enda mening min tanke verkar forma

för jag fattar inte

inte alls

även fast jag förstå


nää..jag orkar inte ens älta


annars då..


Msn har kastat ut mig

å nu vill msn ha pengar å ett familjefilter

det är iaf vad jag tror att msn vill

om jag förstår det rätt

min familj har tillsammans 8 tassar

risken att dom ska hamna på olämpliga internetsidor

eller stöta på obra människor på intranätet

dom är ganska minimala vill jag påstå

nästan obefintliga..


det vore då dingo korsningen som kanske kunde komma åt nån knapp

jag har en längre tid misstänkt att det är just så

som han får tag på sitt uppåttjack

men än har jag inte tagit han på bar gärning


bio ikväll


zoombieland..

jag e  övertrött..så det kan bli kul

5 dagar jobb, sen e man ledig igen


peace out!

Av M J - 8 november 2009 10:05


igen

alltid igen

kanske för evigt

varför?


för att jag är jag

eller för att jag alltid söker

efter just detta

ingenting

vet inte


det är snö

det är sol

det är vackert

och det borde vara enkelt


varför blundar jag alltid

varför sluter jag mina ögon

och rusar fram i full fart?

för att jag vill ramla

för att jag hoppas på ett vackert slut

vet inte


söndag

jobbdag

dumdag


jag orkar inte hålla på såhär

låt mig bara vara

det funkar ju för alla andra



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards