GossameR

Alla inlägg den 9 november 2009

Av M J - 9 november 2009 23:26



så dagen tog sig lite

mest tack vare två mjuka nosar å en Per


sjukt lugnt på jobbet

lite småtråkigt men måndagar i ett nötskal

heldag imorn

heldag torsdag

ledig lördag

skönt :)


film: Vid himlens utkant

njaa...vet inte det jag

men den dög som underhållning..ett tag


stjärnorna är tillbaka

känns som det var så länge sen sist jag träffade dom

måste bli bättre gå på besök

det är inte alltid dom är där


månen är gul som citronfromage

å hänger lite halvt och käckt över husen


det funkar..

de gör det


om det är bra?

jag vet inte

jag vågar inte tro

än mindre hoppas

men en kan ju önska


gonatt!

Av M J - 9 november 2009 10:58






  



underbar söndagkväll

bio med T

måste ranka det som årets bästa biobesök

det har varit många bra men äntligen

äntligen en film som bjöd till skratt

jag skrattade så det kom tårar

rollcastingen var klockren

snyggt gjord

och skön historia


klipp här


SE DEN!


måndag morgon var sämre

vaknade 04

greps av panik

sanningen

jag vill inte känna så här

men det gör jag

trasig

fullständigt söndersliten

oförmögen att sova

det är som ett litet men envist djur

grävt sig in i mitt bröst

och sakta tuggar sig genom lungorna

luften räcker liksom inte till

och tankarna snurrar snurrar snurrar

var det nått jag sa?


lyckas jag väl driva iväg dom

ja då sticker dom ett år tillbaka i tiden

å allt blir 10 ggr värre

det är så underbart ibland


I torsdags såg jag fram emot den här veckan

lite mer fritid

men nu då?

jag vill inte ha fritid

jag vill inte ha en tid att stirra i taket

å låta tankarna rusa fritt

dom kräver mig å kväver mig


vet inte vad  jag ska göra


B i need you..


av någon anledning är du den enda jag kan tänka mig att visa tårar för

kanske för att jag vet att du och jag är lika

att vi är vandrare

och att vi knappast någonsin kommer nå vårt mål


men det är inte målet..det är resan


bara det att resan inte är så jävla angenäm

mer som att skramla över den ryska tundran

i ett sen länge utdömt flygplan

som gjorde sitt i ett krig någon gång


..du hade rätt..


jag tror jag tar vännerna å åker till slåttet


det är allt jag kan komma på just nu

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards