GossameR

Alla inlägg den 18 november 2009

Av M J - 18 november 2009 16:18



  


det bara händer

det är verkligen inte meningen

men möbler tycks fastna på mig som en spik mot en magnet

å så vips så har dom hängt med hem

idag fick jag sällskap av en kontorsstol

den e helt i trä, med stoppad sits å rygg

kan bli nått underbart..


det kommer bilder på underverket


ovan e gungstolen då jag strippat den

just nu är den under målning

kommer bilder då den är klar


nedan har vi min fiiiiina byrå som Oskar fixade (tack)

den är oxå under målning

kommer bilder kommer bilder

(en vacker dag gör det faktiskt det)



     




utöver dessa så handlar det om 4 soffbord

4-5 stolar, ett sängbord, ett barbord

en skärmvägg, ett hörnskåp och ett par byråer..ev någon fåtölj..


de är väl inte så farligt?


Av M J - 18 november 2009 09:47



här kommer det

mitt sista inlägg kryddat med bitterhet av senaste tidens händelser

är ni redo?



få se då..


alltså..


jaaaaaa


lor..har rätt...det har hon typ nästan alltid

(nästan sa jag, låt det inte stiga dig åt huvudet nu)

allt var fel från första början

och om jag tar ett steg bak, och tittar på det med andra ögon

då bubblar skrattet upp i mig

för hur tänker jag...egentligen?


MEN


(det finns nästan alltid ett men då det kommer till oss kvinnor)


det stööööör mig att inte få veta sanningen

jag mår som bäst då allt är svart eller vitt

tyvärr är vår värld ganska jävla grå och dyster

ingen verkar vilja ta bladet ur munnen å säga vad dom tänker

vad dom egentligen tänker

det gör inte jag heller..av feghet av rädsla av lathet

jag tror det vilar nått mörkare..eller ljusare...under allt det här

men jag undrar om det är en sanning någon kommer att få se

det vore så synd om det var så..


nya tag

 

nu tror jag ja ska vara själv igen

som i sommar, det var bra skit

fast egentligen är jag redan ute på jakt igen

för sådan är den mänskliga naturen


idag blir det byggare bob...igen...det kanske blir nått det här?

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards