GossameR

Alla inlägg den 14 november 2009

Av M J - 14 november 2009 22:10




orkar inte ens försöka

rullar ihop mig till en boll under täcket

å blundar hårt hårt

och kanske har det aldrig hänt

 


Av M J - 14 november 2009 18:30



helt ok dag

lunchat ihop med molgan och vänner

soffmys

lugn å ro


---


jag tänker hela tiden

om det  bara vore sommar

eller iaf vår

då hade nätterna varit ljusa

det hade varit varmt

och jag hade kunnat döda timmar å minuter

med tuvor och spadtag, spikar och bräder

min lägenhet känns som en guldfiskskål

som snart har slut på syre

det går runt runt runt

och tiden dödas med andetag

det kostar på


ska ta mig upp å ut igen

jag gömmer mig bakom molgan idag

det är det enda som fungerar


vet inte ens om jag är arg eller ledsen

kanske både och?


det finns så mycke här i världen som gör ont


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards