GossameR

Alla inlägg den 13 november 2009

Av M J - 13 november 2009 22:55



fann denna på enda bloggen jag själv följer

Carina Dahl


se den och njut!


LUIS


och när ni ändå är igång...


VINCENT

Av M J - 13 november 2009 22:35


men lägg armarna runt mig

och slit ut vad jag har

och gräv i det dunkla

men sök inga svar

för jag lovar ingenting

det är det enda jag kan hålla

men jag känner nånting

jag är så gott som förtrollad

 

 

Det är gjort

å de känns bättre

nu är det bara ca 32 h kvar att döda

jag tänker att om jag bara överlever vintern

om jag håller mig vid liv tills snön flyr och löven spricker

då kanske jag kan klara mig, jag kanske kan ta mig någonstans

om jag kan finna värmen i kylan och vänner i ensamheten

om tårar kan bli till leende å om lungorna kunde behålla luft

då vore det så mycket enklare..

 

jag vet att jag spelar martyr

men det är så jag känner mig

korsfäst för min tro

en tro som svek mig så fatalt


det gör den alltid


tanken kommer över en på en gång

"aldrig mer"

men det är det vackra med den levande varelsen

hoppet..som så lätt tänds igen

det vår frälsning och förbannelse


ikväll tror jag på b

på verkligheten


over and out


Av M J - 13 november 2009 16:17

 


varför säger folk det till mig hela tiden?

jaaaaa...ni har rätt...jag vet

men jag e fortfarande pist as hell

den här kvällen ska brukas till att kväva alla löjliga tankar

på bästa möjliga vis

take it or leave it


growe a backbone


eller nått


idag är det fredag den 13

å de är klart att det är det

självklart


---


alltså de e så mycke söta folk som handlar av mig

den lilla farbrorn som la upp telefon på disken och sa

"jo jag skulle be att du fyller på den"

eller indierna som vill köpa korv

"krrrrrrrrrrr"

eller lilla tanten

"jo jag skulle be om en ny tå, den gamla gör så ont"


haha, jaa...alltså man måste ju va med för å förstå

men det e rätt trevligt i min lilla butik


nåja..


suck och morr


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards