GossameR

Alla inlägg den 24 november 2009

Av M J - 24 november 2009 20:34


inte faan vet jag

men det går ju säkert ta reda på

man ska inte va så feg här i livet

shit happens

c'est la vie

life goes on

blablabla


en dag ska jag öppna den där dörren

och släppa in sorgen som fått vänta så länge

men inte än, än förbereder jag mig

försöker finna ord, vara redo att ta emot den

vi ska sitta ner och vi ska prata

sorgen ska få berätta om allt den burit på

den ska få  såra och den ska få trösta

sen ska vi ta farväl

tills vi ses nästa gång


jag tror det är ungefär så det kommer bli...


hon skulle säkert ha förklarat någonting

 

överväger försöka bli vän med photoshop


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards