GossameR

Alla inlägg den 30 november 2009

Av M J - 30 november 2009 22:45



alltså...(det är ett ord under missbruk, deal with it)

jag skulle skriva massor då vi var i sthlm

typ som i dublin, men det kom liksom av sig...

för vi gick å gick å gick

å bankkortet drogs å drogs å drogs

men kul hade vi!


nu tänker ni där i stugorna "jaha, partypinglor"

Men NEJ, jag tror ärligt aldrig att jag kommer festa i sthlm

eller någon annan storstrad för den delen

tanken ger mig liksom skrämmselhicka

jag e ju för faan livrädd för människorna dagtid

att då fördunkla sina sinnen och ge sig ut i skymmningen

ja det är liksom inte ens att tänka på

sorry, men thats me

tunnelbanan...jaa..den höll på bli min död

i sthlm får torgskräck en heeelt ny mening

det kan jag lova er! ;P


Globen var dock magisk

så vackra hästar

så imponerande hästfolk

man vet inte om man ska skratta eller gråta

om man blir inspirerad eller sjunker i förtvivlan

kan jag någonsin nå till den plats dessa människor befinner sig?


MEN

hem for vi

och avsaknandet av folk och den torra svala luften

som mötte oss utanför flygplatsen

den var som balsam för själen

kalla mig tråkig

men det är nog här i dom norra skogarna min själ hör hemma

jag tror det...


nu blir det film med J


BRUNO


jag kommer avsky den

och J kommer älska den

eller tvärtom

aldrig på nått annat vis


det är nog halva charmen...


Natt i stugorna!



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards