GossameR

Alla inlägg den 10 november 2009

Av M J - 10 november 2009 21:21


  I took advice no fool would take

I got some habits I cant't shake

 

 

Jag är ledsen..men jag kan inte unna det till någon

inte ens min äldste vän

gör det mig till en dålig människa?


eller bara en trasig trasig själ

jag vet vart jag borde stå

men jag kan inte

jag önskar jag var mil mil bort


tid läker sår

gör den det

gör den lor?

för jag kan inte tro det

det känns som såret alltid kommer vara och blöda

att vävnaden kommer värka vid blotta tanken

jag vill inte bli påmind

men det blir jag

så ofta

allt för ofta


det finns bara två männniskor på denna jord jag avskyr

med hela mitt hjärta

för dom svek någon som aldrig kommer repa sig igen

ett svek som aldrig kan bli ogjort

som är mitt


------


har varit på den sedvanliga skogisen med snudd å nosen

det är underbart

mörkt tyst och underbart

får mig att tänka att den här boken är kanske inte så dum

att den verkade så svår från början

men att den tagit sig nu när jag kommit en bit in i historian

å att jag trots allt kanske vill läsa vidare

se vart den tar mig

att jag vill veta slutet

men inte utan allt det som kommer innan


det är lite bättre idag

trots allt så är det så


jag vet inte om nått är lagat

om det finns en väg tillbaka till gå

men de är en strimma hopp som fortfarande silar in mellan gardninerna

men än vågar jag inte tro


säg nånting säg nånting nu

du vet jag får panik av dina tårar

gör nånting gör nånting nu

förstör nånting slå mig förstör nått

jag överlever

skulle alltid vara den som stod bakom dig

skulle alltid svara när du kallar på mig

jag skulle alltid vara den som vaktar din rygg

skulle alltid alltid alltid vara

den som går igen kommer tillbaks

idag ska alla skulderna betalas

å jag vet jag har rätt jag har rätt du har fel

ja visst så längtar vi tillbaks

till allt vi ljög om allt vi gjorde

å jag vet att du vet

jag har rätt jag har rätt du har fel

hur kan det spela någon roll

framtiden är ändå utom räckhåll för oss..



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards