GossameR

Alla inlägg den 19 november 2009

Av M J - 19 november 2009 23:57



3 minuter tills klockan byter dag

jag borde ligga nerbäddad

borde sova borde vila

men jag orkar inte


vart ute med snudd å nosen

det är så stillsamt trevligt i staden den här tiden

marken är täckt av ett tunt tunt lager snö

och det enda som hörs  är knastrandet under skorna

och bilar som är på väg långt bort


tanken som formar sig är att det är orättvist

dom är inte värd det

jag veet

att det var mitt eget beslut

men dom är fan inte värd det

ingen är värd det

å jag vill inte veta av någon

inte någon alls

för dom är fula och dumma

och på något vis får jag en känsla av att dom stulit något

har dom det?


Jag vet inte vad jag vill..de suger

men jag vill inte bli den jag är på väg att utvecklas till

jag vill inte bli kvar på den plats mina rötter sakta nyper sig fast

det är som tanken å sinnena stangerar, kvävs mördas

samtidigt vandrar något annat vid min sida

vågar jag?


jo, det gör jag

jag tror aldrig själen varit feg

har den?



Av M J - 19 november 2009 21:01



snön verkar vara på väg tillbaka igen

som en mjuk dämpande filt,

kall men en ljusets riddare

det har varit en vecka i mörker och blöta

jag har fått nog av det nu

ge mig frost, is å vinter

det går i samma färger som mitt inre


---


vad känner vi idag..hmmm

vet inte

att vi jobbat

att vi e ganska trötta

att vi har mer mat i magen än på länge länge

att det antagligen är nått bra med det

även om vi inte är helt tillfreds med känslan

att vi borde måla lite prylar

att vi helst bara vill gå å sova igen


nej jag vet inte

det..jaa

jo, det är fint på nått fult vis


nu ska jag måla hela världen

vit och dämpad..tror jag




Av M J - 19 november 2009 11:26


wohoo


mitt första gästboksinlägg

TACK lor

(det faktum att jag fått TJATA det bortser jag från)


;)


torsdag kallar vi just den här specifika dagen

det är den som infaller mellan onsdag och fredag

två dagar före lördag..för er som inte har koll

eller för att citera joey i vänner

"it's the third day"


monday one day

tuesday two day

wednesday, huh? when? what day?

thursday, the thiiiird day

 

då har vi löst det

skönt!


jobb idag

nice

(ja, sån är jag, i brist på liv)


fick ihop halva väggen igår

slipade gungstolen

och jaa..


jag skulle egentligen måla där på kvällen

men så ringde J å på nått underligt vis lyckades det samtalet

bli en sådär 4 timmar långt..


märkligt hur länge man faktiskt kan prata med någon

som tycker precis tvärtom i alla lägen

kanske just därför?


Betnér imorn


*weeeeei*


klädångest kanske

å sen den där byttan med blekmedel

what ever shall I do?





Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards