GossameR

Alla inlägg den 16 november 2009

Av M J - 16 november 2009 21:52



 

 

alltså det var ju förbannat vad jag ska måsta gnälla på er

JAG har en gästbok..där någonstans ----->

skriv i den e ni söta

man får va huuur anonym man vill

så länge man inte hotas

 

make me happy! ;P

 

å känner ni er vilse så kan ni gå HÄR

 

HÄR   

eller

HÄR

 


Av M J - 16 november 2009 21:34


inge jobb förän torsdag 13.00

det e ju grymt!


nu jävlar ska det bli lite ordning på hemmet *hrm*


surrat med J

trevligt

han har varit saknad

faktiskt


läget i mellanöstern då?

mjaa..dåligt tror jag

alltså..

im fiiiiiined


på riktigt


det har varit en bra dag


brandlarmet gick twice

tidningskillen tog strypgrepp på mig

å det regnar å e kliskigt ute


imorn ska jag skaffa ben till köksbordet

kanske till och med stolar

jag ska måla lister

å eventuellt sammanfoga brädhögen till nått användbart

den som lever får se :)


sorg blev ilska som blev till oro

vad händer egentligen?



Av M J - 16 november 2009 16:37


jaha


alltså


Cool


nu just idag var det som nått sa klick i skallen

å jag känner mig bara pigg, lycklig å levnadsglad

allt som varit känns som purt svammel

hallå liksom, kan vi rycka upp oss nu?


det är som om det blommar i rabatten mitt i november

solen skiner fast skyn är grå å regning

vartit för nära limburken kanske?


jag blir inte klok på mig själv


ut kom jag iaf


vi får väl se om jag halkar omkull imorn igen


peace and love!


Obestämd

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards