GossameR

Alla inlägg den 23 november 2009

Av M J - 23 november 2009 20:12


idag kom man hem från jobbet bara för att upptäcka

att den där gråa prylen jag bor med

hade TUGGAT på min mp3 spelare

jag menar hallå! MIN mp3 spelare

mitt liv mitt allt..

den var ju lämnad hemma bara för att den behövde lite näring

å visst låg den inte helt lämpligt

men inte heller låg den särskilt Olämpligt!

suck

displayen var knäckt och båda lurarna söndergnagda

som tur är så verkar den leva fortfarande

vilket betyder att den där gråa prylen kan få göra desamma

iaf tills vi möts nästa gång

Utan musiken stannar min värld

den är med den jag vaknar

och till den jag somnar


---


-lite sånt här livsviktigt

- jaa, livslust på påse

-jo, fast det är antagligen livsfarligt..socker å sånt..

-säkert..men det  är tämligen livsfarligt att leva..

-mmm...man kan ju tvärdö

-ja man  får hoppas

 

trevlig kväll, hej!

 

det är dom där lustiga underliga konversationerna som gör jobbet värdefullt

Idag har jag träffat securitas 2.0

en liten annan variant helt enkelt

lite enklare att ha å göra med

jag tror vi han täcka allt från hur vida tomten finns,

bör man frukta honom och hur mångaa gitarrer kan man egentligen kränga på en dag? så ni ser..det finns tydligen en hel del olika modelller där ute.

dom som inte tar ut galgen innan dom klär sig, dom som nog aldrig sett en galge i hela sitt liv och dom som vet om galgens existens men nöjer sig med att hänga allt över en stol under natten

nää..jag har ingen aning vart det här drog..


nu måsste jag få ordning, bror ska va barnvakt i helgen

såhär illa kan han då fan inte bo

då blir han nog sjuk :(


hej så länge!

Av M J - 23 november 2009 12:29


mmm


tvivel


lasse på onsdag


fiiint

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards