GossameR

Alla inlägg den 21 november 2009

Av M J - 21 november 2009 17:12


denna arbetsdag är överlevd

det borde helt klart firas

but I'm sort of dead


mitt vänstra öga har slutat funka

eller asså

jag ser ju

men håler jag för det högra

då blir allt gode luddigt

det där med å läsa de e liksom bara glömma

jag tror det kan gå till sig med lite sömn

eller en sån där vitklädd människa

kanske lite meducin

jag har ju två liksom

än är det ingen panik ;)


----


butiken jag jobbar i har anlitat securitas för övervakning

jag har en känsla av att det kommer vara många märkliga

jaa...stunder..alltså jag vet inte riktigt hur jag ska tackla dom

idag begick jag tydligen en kriminell handling..eller försökte

jag försökte muta en tjänsteman (räknas dom som det)


men hur faan skulle jag veta det

snubben snubbla in i butiken, kika runt

surrade lite allmänt, jag svara efter förmåga

ni vet, väder å vind whatever

tänkte va schysst å slängde ur mig

- ta en kaffe om du vill

varpå han tittade myndigt på mig och förkunnade

- nej tack. vi får inte ta emot gåvor från kund. det kan ses som en muta.

det var antagligen inte politiskt korrekt

men jag kunde inte göra annat än skratta

alltså...jag förstår ju principen..men still

en kopp kaffe?


jag vet inte..det är som så stelt

å sånt fixar jag inte

nästa gång ska jag försöka bjuda han på kaffe efter arbetstid

klart man ska ta sitt jobb på allvar

men man kanske kan ta ur galgen ur tröjan innan man klär på sig?


bara en tanke..


Av M J - 21 november 2009 08:25


är huvudet dumt...

det är väl allt jag har å komma med denna morgon

men det var trevligt igår

iaf första delen var grym

resten får man väl påstå att det funkade



det vart öl

det vart folk

å de vart ett blått plåster på amrbågen

nu e jag nykterist igen


jag lovar



JOOOOOBB

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards