GossameR

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av M J - 1 januari 2009 01:17


Att leva är att strida

så det blir mitt nyårslöfte

jag ska bege mig ut i strid

och jag avser komma hel ur det


Det blir mitt mål

och det enda löfte jag tänker ge

----------


Hon sa: "Nu har jag rensat ur,

nu spelar ingenting nån roll

Nu kan det blåsa vart det vill,

för nu är allt tillbaks på noll

Och här kan allting börja om,

nu kan jag se vad jag förträngt

Nu ska jag passa mig för dom,

som aldrig gjort som dom har tänkt

För jag vill aldrig bli en sån,

så har jag lärt mig det igen

Det kanske passar nån,

men inte mig och inte än"


Varje stund, var minut, var sekund

Samma konstiga beslut

Det blir fel, slår bakut, allt går snett

men det tar aldrig riktigt slut


----------


Vi kan väl lämna varann en liten stund.

Vi kan väl gå åt varsitt håll och få nytt perspektiv,

så lovar jag att vi möts för jorden är rund.


----------



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards