GossameR

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av M J - 16 januari 2009 10:18


vaknade med febern glatt stampandes takt på viljan

orkeslös ab

släpat mig till den svart-vita

med möda

traskat en KORT sväng med vännen

å nu vill jag helst dö

det här är sååå underbart

och det är ju hela två dagar tills jag åker mot dublin

jag hinner ju sääääkert bli frisk

som pricken över i så är vi redan kort på jobbet

and that equals:

Fröken Jannasdotter mooooot jobbet


piss å pest

snälla lindra mitt lidande...nån?


pressa några ipren å en del frukt

får alltid för mig att vitaminer ska göra susen

blir liksom sugen på skiten (förlåt hälsofreak)


Vem är du?

- Det är jag som är dööden


Ni får kanske öva ett tag på det där

det gäller att få den rätta lite slääpigaa och dramatiska rösten

men lycka till!


jag mår inte riktigt bra

det är kontentan av idag


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards