GossameR

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av M J - 8 januari 2009 21:00


jaha...vad säger vi då?


att vi är på rätt spår

att blicken är flyttad från avgrunden

och åter på repet

en bit fram skymtar fast mark

det gäller bara att hålla balansen

att inte ta blicken från målet

jag vet jag vet

"det är inte målet, det är resan"

bla bla bla bla bla bla

men just nu är det målet som är viktigt

för mig är det så

för jag måste hitta tillbaka till lugnet

måste må bra igen måste få ork

annars kommer jag ingenstans så är det


sugen på Norge igen..

det har växt fram mer och mer

men ja...om det går så far jag nog

-I think I need it-


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards