GossameR

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av M J - 17 januari 2009 20:11



or NOT


fy jag borde ha börjat för lääänge sen

nu är jag här

halvvägs ner i resväskan

å inser ju egentligen att nää

allt det här kommer jag aaaldrig behöva

men vad gör man?

för tänk om?

dessutom vart jag tvungen låna päronens väska

den e apstor..fattar ni hur mycke som ryms där?

ofantliga mängder är svaret


Har spenderat tid med att försöka klura ut hur man tar sig till Emmans hus

tror jag har kläm på det nu, å det är ju trots allt ett engelsktalande land jag ska till..borde inte bli ett problem..

hihi, jag ska verkligen åka, det e ju gryyymt =)


Synd bara att man ska vara flygrädd..

jag brukar alltid vara den som flygvärdinnan kommer fram till

"går det bra?"

å så nickar jag lite stelt till svar

sanningen är att jag helst skulle ligga å kraffsa på nödutgången 

Och jag hamnar ALLTID vid någon förbannad snorunge

å det ihop med en flygtur e lika med döden..bara så ni vet

hmm..nja..jag litar helt enkelt inte på dom där

bevingade makapärerna, går tåget sönder kan jag knalla

pajjar båten kan ja simma, visst på atlanten är jag

nog rätt körd...men man kan ju fööörsöööka..

i ett plan kvittar det hur mycke jag än flaxar..it wont help me

men jaa...jag kanske överlever..

ni märker ju om det blir några fler inlägg ;)


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards