GossameR

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av M J - 2 januari 2009 12:00



[This is how it works

You're young until you're not

You love until you don't

You try until you can't

You laugh until you cry

You cry until you laugh

And everyone must breathe

Until their dying breath]

Av M J - 2 januari 2009 00:11


Jag var faktiskt en glad flicka

med rosor på kinden

och solsken i blick (nåja)

Tänk så fort allt kan rasa

hur ett litet beslut kan förändra

något så stort

fascinerande

----------


Ia är iaf informerad om läget i mellanöstern

det känns bra

en teater mindre

som jag behöver sätta upp föreställningar på

still a hundred to go

men jag tar mig fram

bakom den ena ridån efter den andra


----------


Vet ni att jag måste härifrån

på riktigt

ganska snart

jag kan stå ut till våren

kanske maj

men sen...

nää..ta mig härifrån

anyone

förslag mottages villigt


----------


2 veckor kvar till Dublin

det är ju grymish

klockan är mycke

borde sova

men blotta tanken

ger mig magont


Hela situationen är ganska roande

egentligen, på ett sadistiskt vis

jag vet ju det här

precis det här

å de är rätt intressant

att se dig dansa

precis dom mönster jag förutspådde

eller om de är sånt jag lagt på minnet

samma som alltid

en dans som går runt runt runt

i evinnerliga cirklar

som livet och döden själv


[På tal om Döden]


såg Sjunde inseglet igår

Bergman rulle

nått alla borde ta sig tid att se

det hör liksom till..


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards