GossameR

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av M J - 5 januari 2009 21:15


jaha

Kung OCH Drottning över jorden

antagligen på väg mot en president post i universum

that's were I'm heading

länge sen jag kände såhär nu

antar jag varit nere utan att riktigt märka det

dolt i trötthetens dunkla mörker..

Men nu e jag på väg upp

Funderar på att bli hollywoodskådis (Oscar here i come!)

designer (peta ner gucci å gänget)

kanske släppa någon skiva (det blir guld dirket!)

å eventuellt ett appearence i olympiska spelen (kulstötning kanske?)

vi kan kalla det för det maniska i depressionen

eller nått


Any ho...


på lite för bra humör helt enkelt

men jag orkar inte bry mig just nu

jag tänker haka på ist

använda det

jag kanske till och med hinner bli lite kreativ

ja jag menar i praktiken


Måste ta tag i möbleriet

furniture for fun

eller något sådant

men på riktigt

jag har pengar stående i mitt föråd

dom måste bara omvandlas

Jag veeeet att det är klyschigt

men Nytt år..nyyyya möjligheter

jajjemen!

(paus för samtyckande applåder)


så imorn blir min uppgift att handla

färg

sandpapper

och spackel

as a start


nu blir det film

å ett försök att lugna ner sig..


Adieu!

Av M J - 5 januari 2009 09:32


Jaha vänner..här har ni min kärlek 2009 

Låter ju onekligen spännande

jaa..kanske inte första halvan men sen

passion och allt..wow!

tillåt mig små-le

nää....det här synar jag :)

Undra hur dom kom fram till dom där datumen?

tärning..lotteri..människan?

who knows..

finns förresten ett underbart radioklipp

där dom ringer till dom som gör horoskopen

vilka motvilligt erkänner att

joo, det är bara för nöje

finns ingen som helst sanning i det hela

*lol*

ska se om jag kan vaska fram det..




STENBOCKEN


Du har höga ambitioner

I år odlar du dina mest sakliga och konkreta sidor.


Du låter inte kärleken komma i vägen för dig.

I synnerhet under våren är du riktigt upptagen,

det handlar om ekonomi, bostad, jobb och ambitioner.

Har du en partner måste denne vara förstående; du tröttnar fort och är inte ett dugg romantisk.

Möjligen kan slutet av april bjuda på ett par lekfulla veckor.

Sommaren blir bättre, särskilt om du unnar dig helt lediga dagar.

Du behöver slappna av,

annars tar kärleken inte alls fart och inte lusten heller.

9/6 är annars en riktigt glödhet dag och

sensommaren kan bli riktigt spännande.

7/8 är en fin turdag att komma ihåg.

Hösten blir också riktigt fin med många sexiga dagar,

26/9 till exempel.

Visserligen kan en kärlekskris dyka upp i slutet av oktober,

men bortsett från det blir andra halvan av 2009

mycket lättare än första halvan.

17/12 får du en positiv överraskning och därifrån

till årsslutet handlar det dessutom om passion.

Skall du alls falla hals över huvud i år blir det troligen då.


Heta tecken: Tvillingarna, Kräftan


hm..från 17/12 till årsslutet..

det blir inte mycke passion det..

oh well..I think I'll manage


Lyssnade på väderrapporten på radion idag

"Det ser ut som att vi får klart väder imorn"

eeeeh?

jaha, ja det lät ju...säkert...och bra


Åter från shoppingturen med Loreena

än sitter dom gammla takterna i =)

vart lite smått å gott

massor jag inte behöver

Oh Yes!

jag ÄR en slav i konsumtionssamhället

men lugn lugn kamrater

det löser sig nog ska ni se..


här har ni en gammal goding så länge..


http://www.youtube.com/watch?v=Ctb-SrwL884



Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards