GossameR

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av M J - 13 januari 2009 20:03


Antingen så lägger jag mig ner och ger upp

eller så tar jag fighten å ser till att leva

å vi vet ju mitt nyårslöfte

vivere militare est

så på med hjäm och gevär på axeln

putsa kängorna och march iväg!

---- 

jag borde nog kanske studera

och bli något

på rikigt

visst

jag klarar mig

det rullar på

men det behövs nya utmaningar


"Men vad vill du bli då?"


vet inte, men jag vill vara utomhus å ifred



Behöver jag säga att det är småsvårt att hitta en utbildning

som lever upp till kriterierna?

MEN...trädgård..kanske de lutar åt iaf..vi får se

fick vildmarksguide som förslag

det e ju halv bra, massa utomhus

tyvärr med en massa kottar som knappt sett ett blåbär

ja annat än på framsidan av yoghurtpaketen då...

å jag vet inte om det är min grej...kansek iofs

men sen ska det finnas lönsamhet å framtid i yrket

hej å hå jag e gammal å grå

-jävla vardag-


oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO


annars....johnkan flyttar till norge ett slag

det tycker jag e grymt duktigt av han

även om han så klart kommer vara saknad

jag å fröken sambo får ta bilen å hälsa på

har ändå alltid velat se nordnorge =D


Vart ute å sparkat med vännen

vännen e inte..ja vän..med sparken

Jaa, jag erkänner att det kan vara så att

jag vid ett (ehm flera) opedagogiskt ögonblick

kan ha kört på honom...liiite grann

förlåt vännen =/


dublin på söndag

borde packa

å en hel massa annat

men vet ni vad

jag tror jag går å lägger mig!


P.S har ni tur skaffar jag dator innan jag åker

då blir det författande vaaaaaarje dag, lyckliga er! ;)

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards