GossameR

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av M J - 15 januari 2009 20:46


då sitter man i soffan med datorn i knäet

eller på kontoret

med datorn på det (mycket) mobila skrivbordet

det känns bra

för er som är dying to know så är det en Eee från Asus

9 tum å allt...

jag tror ta mej faan att det är det här som är kärlek ;)

Nä men på riktigt, det är najs som tusan

nu kanske skrivandet äntligen kan ta fart

med andra ord

jag kanske får nått gjort

Men jag får väl erkänna att vi inte riktigt är i fas än

tangentbordet ser liite annorlunda ut

plus att det ju e lite mindre så det blir lite halkande å så

men det är nog snart övervunnet =)


-----------


har precis knaprat i mig godiset som var kvar från johnkans besök igår

illamående oh ja!

Vart i grannstaden på morgon

först för ett otrevligt återbesök

och sen för klippning

så nu e de kort å fint inför resan =)

så grymt härlig morgon, kallt men vackert

Solen letar sig precis upp nu och även om den inte

värmer så mycket än så tycks den leta sig in i varje liten cell

som en mjuk och varm röst som bjuder en att vakna

till frukost på sängen

ungefär så känns det..

man väcks till liv.


Hade lite tid över där innan frisören

så tog en sväng och hälsade på hos rolf

tände ett ljus och tänkte tillbaka

om du var här skulle du bli förvånad

den där lilla 11 åriga flickan som nyfiket

for bakom hästar och folk, idag 13 år senare

sitter vid din grav och känner sorg

men du betydde ju mer för oss än vad jag tror

du någonsin anade...du kommer alltid finnas kvar


bestämde mig idag för att ta tag i den dära

inspelningsmakapären (diktafon lärde vi oss då)

vet ni vad den kostade????


800KR!!!!!!!!!!!


det är ju sjukt

"ja å så kan du koppla den direkt till datorn"

Jaha...men om jag inte vill det då?

varför ska allt va så dyrt och high tec?

bästa var när han sa att "jag har bara två kvar, sen

kan dom bli svåra få tag på"

Jaha...men jag tror inte det är någon strykande åtgång

och nää..det var det inte heller =)


direkt hon satte sig i bilen så sträckte hon sig

mot volymknappen "jag sänker lite"

Alltså..jaa..jaha?

jag blir så mållös...det är ju musik?

det är livet...jag fattar ingenting

vadå sänker? musik höjer man...inget annat..


nu blir det färg i håret =)


Av M J - 15 januari 2009 13:46



jaha..det blev inget skrivet igår

lite dåligt samvete för det

oh well


nu sitter jag iaf här vid köksbordet

med min alldeles egna dator!!

lycka =)

men nu MÅSTE jag till jobbet

brottom brottom

as always

men det blir mer i afton


adieu!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards