GossameR

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av M J - 19 januari 2009 12:57



även dödsångest etapp 2 gick fint

hamnade utmed nått mycket trevligt från borlänge

så det vart surrandes om musik, politik, filosofi och resor

å så plötsligt var vi framme i Dublin...tiden går fort när man har roligt =)

sa farväl till min flygkamrat (som jag faktiskt inte vet vad han hette)

och letade mig till bussen, skuttade av vid heuston station och tog LUAS till Fatima, därifrån var det typ 5 min promenad till Emma.

Det är ett superfint hus dom bor i med takterass å alllt.

Själv e jag  inkvarterad där uppe i det glasade uterummet, skit mysigt :)

Vinden viiiiner och det är grått och småregnigt..precis som man förväntar sig..ser dock ut som solen tänker bryta sig fram nu..


Planen är att ge sig ut pån staden...men jag segar lite

okay okay..jag erkänner...det är SKITSTORT!

När jag satt på bussen igår tänkte jag

"herregud, vad gör jag här?

jag skulle ju inte ens våga åka själv till stockholm"

Men ja..here I am..lite som en skrämd råtta..

var är mina skogar och berg?

Jag är INTE en stadsmänniska..period!


MEN ut ska jag...ska bara skrapa ihop mina prylar och bege mig..

Har lyckats lokalisera Guinness storehouse och St Patricks Cathedral här uppifrån och jag har en hög kartor i väskan..så det löser sig kan en tro =)


men jaa...top of the morning to ya all..


my home..


I'm going  out!


*plockar på sig sin allra modigaste min*

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards