GossameR

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av M J - 23 januari 2009 23:40


dagen idag finns inte mycke säga om egentligen

vaknade runt tio, solen sken

men ändå kände jag inte så mycke för att bege mig till centrum

beslutade mig för att stanna hemma å dagen har ägnats åt

bokläsning, så nu e Jane Eyre avklarad, Gösta Berling here I come

det var ialla fall ett mycket skönt beslut att stanna inne

släpade ut min stol där runt lunch och läste vidare utomhus

det blåser ju KONSTANT så efter att ha brottats med vinden

i typ en timme om vem som egentligen skulle ha täcket

så gav jag upp och vände in igen..

Duvan Valiant besökte vårat tak och i ungefär

30 minuter spatserade han fram och tillbaka

utanför min lilla glaskupa med huvudet i ständig rörelse

sådär som bara en duva kan röra sig.

Jag tror egentligen inte han hade planerat sin avfärd

men han hoppade upp på takkanten å sen skötte vinden resten.

Det var kul så länge det varade =)


Vi har faktiskt lyckats laga riktig middag idag

lasagne med svamp å saker..riktigt gott blev det.

Senn blev det film (as always) samt lite planering av morgondagen

Så planen ser ut som så att vi ska försöka ta oss ur huset runt tio

och ta DART tåget söderut.

Till kvällen blir det en pubrunda för lite livemusik

kan ju bli trevligt =)


jaa..det var dagens rapport..saknar min vän

..massor..

tänker på jordgubbskräm..vet inte varför

det för osökt mina tankar vidare till sandskär

majbrasa och grillkorv..

underligt

mitt i allt dyker det upp ett ansikte

ett ansikte som lämnade många frågetecken

I think it's time to sleep..


Dröm sött!


I present to you...


VALIANT!!


*tada*


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards