GossameR

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av M J - 7 januari 2009 18:41


saknad...


Av M J - 7 januari 2009 13:46
Av M J - 7 januari 2009 12:56


Så många tankar som aldrig tycks

finna sin vandrings slut

Som en Isbjörn på sydpolen

varför är jag den enda utan frack?

Vill inte smälta in

men jag vill känna mig hemma

rätt...meningsfull

Om jag vart tvungen välja en plats

för resten av mitt liv

Då vill jag vara i närhet av djur och natur

men kanske är det där jag går vilse

För egentligen behöver jag ju inte alls välja

inte här inte nu, än ser jag inte slutet

så varför går tankarna i dom banorna?

Måste börja se ut genom mina sidofönster

innan jag missar allt som passerar där ute..

Tabula Rasa..det oskrivna bladet

Går det att återvända?

Det materiella kan så lätt tas ifrån oss

det enda vi har är vår egen historia

det är bara författaren själv som påverkar

om den blir bra eller inte.


Vet inte alls vart jag ska på min resa

på nått vis känns det som att jag

i rädlsa för ensamheten

plockar på mig fler och fler passagerare,

fler än mitt fordon klarar av

och färden går saktare och saktare


1½ vecka till Dublin

det blir en bra tid att fundera lite

bara jag, för mig själv

nice!

Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards