GossameR

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av M J - 10 januari 2009 17:49


"Maybe some women aren’t meant to be tamed.

Maybe they just need to run free

til they find someone just as wild to run with them"


Är det kanske det som är mitt problem?

ja, det kan nog vara så

livrädd för att bli någons husdjur

som en tamhund

kanske är det mitt problem oxå

att jag ser det på just det sättet?

Å jaaaaa...jag vet...

"hehe, citera SatC å ha sig..cooolt"

nej, men det kändes rätt..


Såg film igår

en ganska underlig film egentligen

och jag vet fortfarande inte

om jag hatar eller älskar den

men den var vacker

på ett fult vis..

hänger ni med?


"I suppose I do have one

unembarrassed passion

I want to know what it feels like

to care about something passionately"


Presentation


Il mio nome é Mia.
Mia é la Mia.

Jag heter Mia.
Mia betyder Min.

Det är jag.
Jag är min.
Och ingen annans.

Omröstning

Om du lägger en banan i en byrålåda och stänger, ligger den då kvar där?
 Ja, det är klart!
 Nej, den är borta..
 Det kan man aldrig säkert veta..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guests 'n such


Ovido - Quiz & Flashcards